Varför får man migrän?

2010-05-09 @ 13:08:47

Idag känns det ganska bra, med tanke på omständigheterna. Jag mår tydligen som jag förtjänar. Bortsett från en liten sak. Jag känner att migränen är på ingång. Jag tog två Eezeneo för en liten stund sen, så jag tror jag kommer klara mig ganska bra. Jag som trodde att jag bara hade en kvar, hade tre... ååh lycka! Vi ska snart åka hem till mamma och pappa och äta middag med Micke, Elvira och Hampus. Ska bli mysiigt!
Ja, jag kan bara ge toppbetyg till gårkvällen, det blev precis som jag tänkt mig!
Hurra! Jag blev sjungen för tre gånger! Bara en sån sak... :) Tack alla som var och förgyllde min kväll!

Kommentarer

Postat av: Johanna

har du lagt upp bilder på din nya frisyr, att jag bara missat den? är ju nyfiken, du är jämt så jävla snygg i håret, så nu vill jag verkligen se!!!

Puss hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback