Första maj....

2010-05-01 @ 11:13:26

Kan ni fatta att det redan är maj? Jag tror jag har sagt så varje ny månad... men kan ni fatta...?
Jag tycker att tiden går så himla fort.
I alla fall, vi firade Valborg igår i Bunkeflo, men det blev ingen eld. Det var så tradigt väder, så vi höll oss i uterummet och grillade och mummmmmma vad gott! Entrecôte, bakad potatis, tzatziki, aioli, bea, romsås och grönsaker att doppa i alla såser... Till efterrätt blev det jordgubbar och grädde. Pricken över i:et.
Kvällen avslutades med Talang och Modern Family. Har ni sett det? Modern Family? Om inte, så kolla det, det är verkligen jätteroligt! Perfekt bild av hur en modern familj kan se ut.
När vi kom hem så var min mage så svullen att jag knappt kunde stå. John fick klappa den så den lugnade ner sig, och det fungerade. Sen somnade jag.
Nu sitter jag här och är hungrig igen. Så det är dags att fixa frulle, och jag vet att klockan är 11... men det blir sen frulle idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback