Filmer

2010-05-03 @ 12:23:34

Igår bjöd vi hem svärföräldrarna (Johns föräldrar) på fotboll (MFF-TFF) och tacos. Vi avslutade kvällen med en dundersuccé till film - Avatar. Så jävla bra film, helt sjukt. Blev lite känslosam, men det är väl svårt nu att inte bli det när vi har fått ihop surroundsystemet här hemma. Tjohoo, vi har bio! :)
Men nu kommer det ju en massa bra filmer på bio som jag vill se. Iron Man 2, Draktränaren (behöver kanske inte ses på bio) och framför allt, först och främst, Sex and the City 2. Den har premiär den 28/5, och jag har hojtat till mina galpals att vi ska se den tillsammans och njuta av cosmos på stan innan. Får se hur många det är som nappar på idén. Hoppas det blir av, tror det hade varit skoj!
Idag har jag egentligen en massa saker att ta tag i. Måste läsa klart litteraturen, börja skriva på mitt arbete, finna fakta om Chiles jordbävning, hitta en dag då vi ska ta oss ut till exkursionsplatsen och kolla fakta där, ringa till olika ställen (mest myndigheter tyvärr) och laga middag och städa. Tror ni jag hinner med allt idag? Det tror inte jag. Jag vill dessutom peta in ett träningspass, men det får jag nog vänta med till imorn eller på onsdag.Fatta att det är snart fyra veckor sedan!! Jag har ångest. Kanske hinner köra lite pilates i eftermiddag, hade varit skönt.
Mitt vänstra knä knakar lite obehagligt när jag reser mig från soffan, precis som om det ligger näckebrödssmulor mellan benen som krasas sönder varje gång jag reser mig. Hm... får träna bort det!
Och tänka sig, innan jag vet ordet av är det fredag och jag fyller år. Herrejisses....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback