EGO dag!

2010-05-07 @ 13:59:11

Idag får jag vara ego och tycka att jag är bäst i hela världen. Det är ju trots allt min födelsedag!
Har varit i skolan och lyssnat på föreläsning om demokrati, wihu...
Nu är ag hemma och väntar på att min underbara älskade John ska komma hem och krama ihjäl mig. Och sen får han ge mig presenter. Bara det...!
Vi ska ut och äta ikväll och kanske blir det bio efter det. Vi får la se...
Tänk att man har blivit gammal...
Inatt sov jag för övrigt i ca 12 timmar. Jag hade fruktansvärt ont i magen igår, så ont att jag var tvungen att kräkas. Så jag beslöt mig för att däcka i sängen klockan 18.30. Jag vaknade, pigg och utvilad och utan magont, imorse klockan 6.00. Härligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback