Duktiga, duktiga jag!!!

2010-05-04 @ 13:54:19

Jag har känt mig full av energi idag! Så jäkla skönt det är!
Jag gick upp som vanligt, 6.15, åt frukost med John, sen 7.45 startade min dag. Jag började med att städa, sen var det tvätt, sen yoga och efter det fick jag ett monsterryck och bestämde mig för att jag skulle ta tag i det där fula furuskåpet som står i köket och måla om det. Sagt och gjort, nu är det faktiskt snart klart. Den har slipats, tvättats, grundats två gånger och målats med vit lackfärg två gånger. Jag ska ha tag på fyra låsbara hjul och en bänkskiva som jag kan lägga på, sen är det klart. Jag ska se vad mamma och pappa har som ligger och "skräpar" när vi ska dit på söndag.
Egentligen skulle jag ringa tre viktiga samtal idag, men jag får ta det ena idag och de andra två imorgon.
Jag har lite med skolan också som ska göras idag, men det känns som att det blir ikväll. 
Har dessutom varit duktig med maten idag. Frukost, mellis och lunch. Snart är det mellis igen. Sen middag. =)
Duktiga, duktiga jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback