Let's dance!

2010-01-05 @ 19:16:55

Fatta att Let's Dance startar på fredag! Jag ska sitta bänkad, ska ni??
Jag har tyvärr inte riktigt koll på vilka som ska vara med, eller har jag det? Elin Kling, Linda Sundblad, Gudrun Schyman, Markus Birro, Rabih, Agneta Sjödin... det är de jag kan komma på utan att tänka. Det är iaf underhållande och jag kan knappt bärja mig för att få mina fördommar mot Gudrun krossade. Jag tror att hon är stel, men jag hoppas jag har fel.
Linda Sundblad har ju dessutom fixat den nya låten till programmet, och den är ju faktiskt riktigt bra!















Kommentarer

Postat av: Meya

Jag är en grym Let´s dance nörd så jag bara måste kolla! :) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback