Var är ni?

2010-04-30 @ 12:09:55

Idag är det Valborg, så hoppas att alla får en trevlig dag! (Får passa på och hoppas att alla får vara torra under kvällens gång).
Det är tyvärr ganska kallt och grått idag, inte så roligt, men man får väl ta på sig regnstället ikväll när vi åker till Bunkeflo. Tror ni det blir grillat?
Vad ska ni hitta på ikväll? Blir det utgång? Fest? Supa? Hemmakväll?
Det känns som om jag håller på och lämna allt sånt bakom mig nu, och blir en glad nykterist istället. Det fungerar inte för mig, det här med sprit... eller alkohol. Jag får hålla mig till några glas vin eller skumpa, sen får det räcka.
Men nu till en fråga... vart har alla mina läsare tagit vägen? Har alla slutat läsa tvärt eller har min bloggsida bara hängt upp sig? Ingen som kommenterar och statistiken säger att jag inte har några besökare sedan 11/4, vilket jag vet inte är sant, för jag har själv besökt min blogg några gånger och sånt registreras.
Uppdatera mig lite, vad händer med er?

Kommentarer

Postat av: Anne Hansson

Det måste vara fel på din räknare för jag läser den nästan varje dag. Annars är allt lugnt här men vi ses väl 1/5 i oxie. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback