Jag tittar på Leila

2010-04-29 @ 07:39:07

VVakna med the Voice har Leila Lindholm som gäst, och jag måste säga wow, vad hennes tv-team har bra ljus. Hon ser sjukt sliten ut och jag undrar vem det är som har lagt hennes mejk. Och jag vet inte om hon precis har fått barn, men hon ser lite pluffsig ut? Stackars Leila, det måste vara jobbigt att stå och baka dagarna i ända. Men varje gång jag ser hennes program (vilket tyvärr inte blir så ofta) så blir jag väldigt inspirerad och bakglad. Vill gärna börja med en gång. Hennes Rocky Road har blivit vårt nya standard-julgodis! Sååå gott. Hon är himla duktig, och hon ska få inspirera mig till nästa vecka när jag ska ha partaj.



 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback