Godismonster

2010-04-26 @ 18:00:57

Jag är nog ett godismonster.
Jag blev sugen på godis medans jag blir totalt illamående av att bara se mat på TV. (För de som inte känner mig, så är detta väldigt ovanligt.)
Fast ja, Cornflakes hade också fungerat. Med riktigt kall mjölk. Så gott. Synd att vi inte har det hemma.
Jag är för övrigt lämnad ensam ikväll.
Det är ju fotboll idag och John hade fått tag på biljett, så han är nog på plats nu.
Lika bra det, så jag kan må dåligt själv. Hade tänkt läsa lite böcker också, var inne och kollade på It's Learning innan och började få lite panik. Så det hade jag väl tänkt göra innan kl 20, så det är bäst jag sätter igång nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback