En strålande torsdag!

2010-04-29 @ 13:30:10

Trots att jag glömde bort mig med tiden imorse, så hann jag iväg med god marginal till skolan. Föreläsningen vi hade var rolig och intressant, tack vare en bra föreläsare. Vädret är skönt, fast det inte är strålande sol. Jag har en maskin tvätt igång, dricker på ett glas cola, kollar Ellen, ska snart ringa mamma...
Det är faktiskt så. Man uppskattar livet bättre när man har varit dålig.
Att inte kunna äta, att inte ha hunger, det är nog det värsta. Det har varit tråkigt, jag har varit sugen men inte kunnat få i mig något. Nu är jag hungrig hela tiden och äter så mkt (nyttigt........) jag kan. Att börja dagen med Leila var kanske ingen god idé, men jag har det i tankarna.
Visst är det härligt när man upptäcker att man ler på bussen för att man ser att träden slår ut och det är grönt och fint ute? Det bästa under de senaste tre veckorna är när jag vaknar av att koltrasten sjunger utanför vårt sovrumsfönster. Man kan inte vakna på ett bättre och behagligare sätt!
Jag satt också och tänkte på mitt livs stora kärlek. Att han tänkte lite outside the box igår och gav mig en present, för att jag hade kämpat med deklarationen i tisdags, gjorde att jag bvara älskade honom ännu mer. Sånt är bäst när man minst av allt förväntar sig det. Det är därför jag vet att jag vill spendera resten av mitt liv med honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback