Det ska bli sköönt...

2010-04-23 @ 07:21:15

Ikväll kommer jag sitta och pilla med mitt hår, har jag en känsla av. Klockan 16.30 ska jag ju klippa mig hos min frisör J, som inte har klippt mig på ett halvår. Hon har varit mammaledig och inte varit tillgänglig när jag har behövt klippa mig, så jag har fått testa en annan duktig frisörska. Men nu, idag, ska vi återförenas! Härligt. Jag kommer bli supernöjd, jag känner det redn. Det blir kort och lugg. Så mycket vet jag.
Jag ska vara på praktiken mellan 9-15 och sen ska jag göra lite ärenden på stan (bland annat köpa en vit skjorta till John och fundera och våndas över skorna som jag vill ha) och sen är det dags för saxen. Ikväll blir vi hemma och ska äta gott och ha fredagsmys. Och imorgon, ja då är det ju dags för bröllop! Fy vad jag hoppas att det inte kommer regna, för deras skull!
Pappa har varit så snäll och låtit mig låna hans Nikon som jag ska ta lite fina bilder med på bröllopet. Den är riktigt bra och tar finfina bilder.
Ska ni se Talang ikväll förresten?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback