Att äta ostbricka på arbetstid, hur många är det som gör det?

2009-09-09 @ 08:17:25

Wow, wow, WOW vilken kväll vi hade igår i Glumslöv, hörrni!! Massa, massa pepp, mål, drömmar som kommer bli verklighet NU och mycket härliga vänner. Att äta ostbricka på arbetstid, hur många är det som gör det, egentligen? Att få segla en jobblördag och mysa med kollegorna, hur många är det som gör det? jag är en av dem och jag är så stolt och glad för vad jag gör, vad jag får uppleva och mina nya erfarenheter. På lördag ska vi då ut och segla. Resan blir till Ven och vi är tio stycken konsulter, Ulrika och hennes man/kapten som ska iväg. Det kommer bli skitroligt, och om det är fint väder så ska vi bada. Lyx, lyx, lyx. Som sagt, hur många får göra det på arbetstid?

Kvinnan som startade allt, thank you Mary Kay!
Nu ska jag snart iväg till skolan och ska träffa min grupp för första gången. Nervöst! Sen är det lunch med Lotta! Härligt!
Nu ska jag äta min melon/druvsallad, dricka mitt kaffe och äta min macka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback